Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2010 19:04 - Липсва ми Mалкият принц...
Автор: zdravezateb Категория: Забавление   
Прочетен: 2976 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 06.11.2010 23:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
               imageimage

             - Моля... нарисувай ми овца...

Тогава, изгубил търпение, тъй като бързах да разглобя мотора, надрасках тази рисунка долу:

image

И отсякох:

- Това е сандъкът. Овцата, която искаш е вътре.

И много се изненадах, когато лицето на моя млад съдник светна:

- Тъкмо това исках! Мислиш ли, че за тази овца ще трябва много трева?

 - Защо?

- Защото при мен всичко е съвсем мъничко...

- Сигурно ще стигне. Дадох ти съвсем малка овца.

Той наведе глава над рисунката:

- Не е толкова малка... Я гледай! Тя е заспала...

Така се запознах с малкия принц.

 Той помисли известно време и отговори:

- Хубавото на сандъка, който ми даде, е, че нощем ще й служи за къща.

- Разбира се. И ако си добър, ще ти дам и въженце, да я връзваш през деня. И едно колче.

Предложението сякаш не хареса на малкия принц:

- Да я връзвам ли? Каква странна мисъл!

- Но ако не я връзваш, тя ще отиде кой знае къде и ще се загуби...

Моят приятел пак избухна в смях:

- Но къде може да отиде?

- Където и да е. Право пред себе си...

Тогава малкият принц отбеляза сериозно:

- Няма значение, при мен всичко е толкова мъничко!

И добави може би с лека тъга:

- Право пред себе си не можеш да отидеш много далеч



Тагове:   красота,   път,   Малкият,   самота,


Гласувай:
5



1. karambol5 - МОля , нарисувай ми овца
06.11.2010 19:06
МОля , нарисувай ми овца
цитирай
2. zdravezateb - Нали знаеш, че винаги бързаме...
06.11.2010 19:25
... и не мога да ти нарисувам овца...
...дори вече и кутийка / с овца в нея/ не мога да нарисувам.
Но поне още се радвам и ми е хубаво,
ако видя,че някой на някого е нарисувал...


цитирай
3. martiniki - ...eto
06.11.2010 19:52
edna


- Моля, нарисувай ми овца !
- И каква да бъде тя?
- С цветовете на дъга, може и със 100 крака.
- Но, тогава е стоножка!
- Нищо, ще й сложим брошка.
- Брошка? Туй е някаква шега. Де ще закачим това?
- Ще я облека във рокля и палто за да я стопля.
- Няма нужда от това, овча вълна има тя.
- Жалко, свършват ти боите! Бързо, нарисувай й очите!
- И какви да бъдат те?
- Как какви? Като небе, с 2 - 3 облачета в тях и по щипка звезден прах!
- Слушай, туй е много сложно, мисля даже невъзможно!
- Ето, вече е готова има си и шапка нова. Я кажи, красива е, нали?
- Амиииии, сякаш е с на дядо ми бомбето.
- Ех, най-хубавото се усеща само със сърцето! Просто твоята фантазия е заминала за Азия.
- Да бе, тъй и не разбрах поради каква причина купи си билет за самолета и замина.
- Е, аз трябва вече да вървя, баобаби да плевя, ето идва моята комета, чао и моля те не трий овцата клета!

http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=
цитирай
4. zdravezateb - Благодаря!
06.11.2010 20:47
Наистина "Ех, най-хубавото се усеща само със сърцето!"
...ще видя какво има на сайта ви.
цитирай
5. veselaj - Защо ти липсва, той още е някъде в ...
09.12.2010 09:38
Защо ти липсва, той още е някъде в тебе. погледни в кутийката, ще видиш най-хубавата овца :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdravezateb
Категория: Забавление
Прочетен: 65759
Постинги: 44
Коментари: 117
Гласове: 593
Архив