Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2010 11:04 - Струва ли си вечно да викаш...?
Автор: zdravezateb Категория: Забавление   
Прочетен: 2573 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 06.11.2010 17:34


Един ловец се отделил от групата и се загубил в гората. 
– Помощ....
– Помощ....
– Помощ...- викал часове наред и влизал все по-навътре в гората.
Изведнъж усетил меко потупване по рамото.
Обърнал се ... и видя огромна стръвница.
– Защо викаш цял ден и ме събуди ? - попитала го мечката.
– Защото се загубих , останах сам  и много ме е страх - едва прошепнал ловеца.
– Е вече не си сам... Сега по спокоен ли си? - попитала ядосано мечката.





Тагове:   мечка,   хумор,   ловец,   виц,


Гласувай:
3



1. yotovava - В тази връзка друг виц
05.11.2010 11:07
През зимата едно врабче замръзнало. Минала една крава и се изср..а отгоре му. Затоплено от л..ото, врабчето се показало и започнало да чирика. Минала една котка извадила го и го изяла.
Изводи:
1. Не всеки който сере върху теб, ти е враг.
2. Не всеки, който те вади от ла..та, ти е приятел.
3. Като си затънал в л..йна до шия, не чирикай.

Поздрав и топъл уикенд
Валя :)))))))))))))
цитирай
2. karambol5 - ;))))))))))))))))))))) Све...
05.11.2010 11:09
;)))))))))))))))))))))
Свежарско :))))))
цитирай
3. antoan1antoan - Готино!
10.11.2010 21:28
Поучително и с чувство за хумор.
Закачливо е... И аз ще кажа един виц.
Двама приятели си разговаряли на улицата.
В един момент видяли, да минава погребение. Когато катафалката наближила, единият казал: Ето това е най-лошото...
Приятелят му отговорил:
Не е... Има и по-лошо - ти да си вътре!
цитирай
4. zdravezateb - Здравей, антоан
10.11.2010 22:37
край твоя виц се сетих един :
Мъж спира такси и се качва.
- Тук завий на дясно - казал той и потупал шофьора по рамото.
Шофьорът подскочил и една не се качил на тротоара.
- Тук завий на ляво - казал той и потупал шофьора по рамото.
Шофьорът подскочил и извикал:
- Моля ви,не ме тупайте по рамото.Аз 20 години съм карал катафалка.
цитирай
5. antoan1antoan - :)))
11.11.2010 08:28
Уау... Хареса ми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdravezateb
Категория: Забавление
Прочетен: 65777
Постинги: 44
Коментари: 117
Гласове: 593
Архив