Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2010 13:10 - 4,15 минути за чувства..
Автор: zdravezateb Категория: Забавление   
Прочетен: 2272 Коментари: 5 Гласове:
6

Последна промяна: 06.11.2010 17:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



Тагове:   музика,   отдих,   здраве,   дух,   минути,


Гласувай:
6



Следващ постинг

1. sezoni - zdravezateb
03.11.2010 13:22
Каква мислиш е причината , за да се разбират трудно чувствата ?
цитирай
2. stela50 - Тук става дума за съвсем различно сбогуване ...
03.11.2010 14:37
Но стихотворението и поетесата много обичам.
Ти дори не разбра
защо си отивам.
Може би - просто каприз,
просто - женска игра?
Ти нищичко не разбра.
Аз ти бях само неделна почивка,
само радост на дребно -
някаква малка потребност -
като цигарата,
като чашата вино,
като книга с красива корица.
Много исках и много ти давах.
Ти, по-малкото си избра.
Върви. Можеш всякъде да го получиш.
Просто друга марка цигари,
неделя с нова програма,
друг етикет на бутилката.
Но ти си още в мен,
като дъх замайващ на билка,
като горчивина на пелин...
И защо те обичам още?
Просто съм си такава.
И кой знае защо -
теб съжалявам.
Станка Пенчева
Зная го наизуст .Поздрав от мен !
цитирай
3. zdravezateb - за sezoni
03.11.2010 14:42
Не разбираме чувствата, защото не се разбираме ние самите,
защото не се познаваме... а те, чувствата, са много по-големи от нас.
Защото чувствата ни са резултат на общата ни памет,
памет от нашите прераждания,
а ние се опитваме да ги разберем само с нашия опит от сега изживяното.
Но е хубаво, че някой си задават въпроса, защо...
цитирай
4. zdravezateb - за stela50
03.11.2010 14:51
аз ти писах, че е друго... но тя малката думичка "сбогом" уж,
според граматиката ни е нещо окончателно, но винаги когато я
казваме... все си мислим, че не е...
цитирай
5. stela50 - Аз за това не я харесвам ,zdravezateb...Тази думичка .
03.11.2010 20:43
Разбрах ,че става дума за различно Сбогом .Приятно ме изненада стихотворението ,
което ми беше любимо и установих ,че го помня още.
Надявам се ,не ми се сърдиш.
Хубава вечер !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdravezateb
Категория: Забавление
Прочетен: 65764
Постинги: 44
Коментари: 117
Гласове: 593
Архив